REGULAMIN
PROCES REZERWACJI
-
Rezerwacji dokonujemy poprzez system rezerwacji na stronie www.pastelowedomki.pl
-
Rezerwację wstępną należy potwierdzić wpłacając zadatek w wysokości 30% (lub 50% w przypadku pobytów weekendowych) wartości usługi
DARŁÓWKO – 12 1140 2004 0000 3802 7707 8994 Pastelowe Domki Marcin Guzowicz NIP 4990072382
WICIE – 35 1140 2004 0000 3902 8221 6136 Pastelowe Domki Michał Guzowicz NIP 4990654115
-
W przypadku braku w/w wpłaty we wskazanym terminie rezerwacja zostaje anulowana.
-
Pozostała część w wysokości 70 % wartości usługi powinna zostać opłacona najpóźniej na 30 dni przed przyjazdem.
-
W przypadku braku w/w wpłaty rezerwacja zostaje anulowana .
-
Serwis zapewnia Gościowi możliwość dokonania płatności poprzez współpracę z serwisem PayU - w przypadku rezerwacji pobytu w lokalizacji Darłówko oraz bramki Tpay w przypadku rezerwacji pobytu w lokalizacji Wicie.
-
W przypadku dokonania rezerwacji w czasie krótszym niż 30 dni do daty rozpoczęcia pobytu należy opłacić 100 % wartości rezerwacji
-
Oferta jest bezzwrotna. W przypadku rezygnacji z usługi wynajmu (opłaconego w całości) rezerwacja zostaje anulowana i wystawiona do ponownej sprzedaży. Jeżeli termin zostanie ponownie sprzedany, wówczas zadatek w wysokości 70% wpłaty, będzie zwrócony w terminie 14 dni roboczych, zadatek w wysokości 30% nie podlega zwrotom. W przypadku braku ponownej sprzedaży, zadatki nie podlegają zwrotom
-
Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu
-
W przypadku woli otrzymania faktury Vat za Usługi Gość jest zobowiązany do podania numeru NIP oraz danych nabywcy w momencie dokonywania rezerwacji. Nie podanie numeru NIP podczas składania rezerwacji, skutkuje niemożliwością wystawienia faktury VAT.
DOBA HOTELOWA I MELDUNEK
-
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu a kończy do godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
-
Podczas meldunku pobrana zostanie w gotówce kaucja zwrotna w wysokości 400 zł na poczet możliwych szkód powstałych w trakcie pobytu, oraz opłata klimatyczna wg stawki Urzędu i Miasta i Gminy Darłowo.
-
Rozliczenie Kaucji nastąpi w terminie 7 od dnia zakończenia pobytu (w formie przelewu na konto bankowe usługobiorcy) lub
-
przy wymeldowaniu (po stwierdzeniu braku uszkodzeń zajmowanego przez Gościa Domku)
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
-
Uwagi dotyczące jakichkolwiek uszkodzeń lub innych niedogodności prosimy zgłaszać niezwłoczne po ich stwierdzeniu. Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia mogą nie zostać rozpatrzone.
-
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody oraz zniszczenia domków, przedmiotów wyposażenia, urządzeń technicznych lub infrastruktury obiektu, powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania.
-
Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub ich opiekunowie.
-
Rodzice ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich dzieci i zobowiązani są do zapewnienia im opieki w szczególności podczas użytkowania basenu, przebywania na placu zabaw oraz w sali zabaw.
-
Obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz smażenia ryb wewnątrz domku. Nieprzestrzeganie zakazu palenia tytoniu oraz smażenia ryb wiąże się z obciążeniem Wynajmującego kosztem ozonowania (usunięcie przykrego zapachu) w wysokości 300 zł. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz palenia.
-
Grillowanie możliwe jest tylko i wyłącznie na trawniku lub piasku przed domkiem. Obowiązuje zakaz grillowania na tarasie, chodnikach oraz powierzchniach drewnianych..
-
Zabrania się używania w domkach grzałek, grzejników i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia domku.
-
Pobyty małych piesków (do 6 kg ) możliwe są tylko w sezonie niskim. Obowiązuje dodatkowa opłata. Informacje o pobycie psa nalezy umieścić w uwagach podczas dokonywania rezerwacji.
-
W przypadku zgubienia klucza od domku lub pilota od bramy wjazdowej gość zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty.
-
Na terenie ośrodka przebywać mogą jedynie osoby zameldowane.
-
Cisza nocna obowiązuje w godz. 22:00 – 7:00
-
Zachowanie osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać pobytu innym gościom.
-
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, lub które zachowują się w sposób agresywny i wulgarny.
-
W dniu wyjazdu Najemca zobowiązany jest do pozostawienia domku w czystości włączając w to umycie naczyń oraz usunięcie wszelkich odpadów. W przypadku znacznych naruszeń Najemca zostanie obciążony kwotą za dodatkowe sprzątanie w wysokości 200 PLN.
-
Prosimy o przestrzeganie ustalonej godziny wymeldowania. Opóźnienie zawinione przez Najemcę spowoduje naliczenie opłaty w wysokości równej należności za kolejną dobę najmu.
INFORMACJE DODATKOWE
-
Na terenie obiektu obowiązuje segregacja śmieci, dlatego prosimy o wyrzucanie odpadów do odpowiednio przystosowanych do tego kontenerów.
-
Istnieje możliwość wypożyczenia wanienki oraz krzesełka dla dziecka (w miarę dostępności)
-
Istnieje możliwość wymiany pościeli oraz ręczników za dodatkową opłatą.
-
Na niestrzeżonym parkingu na terenie obiektu przysługuje jedno miejsce parkingowe na każdy domek. Dodatkowe miejsce parkingowe za dopłatą
-
Nie odpowiadamy za przedmioty wartościowe pozostawione w domkach lub na terenie ośrodka oraz za pozostawione samochody. Parking znajdujący się na terenie ośrodka jest parkingiem niestrzeżonym.
-
Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, dostępu do internetu.
-
Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do puszczenia obiektu bez zwrotu poniesionych kosztów.
-
Treść polityki prywatności Pastelowych Domków znajduje się w recepcji oraz na stronie www.pastelowedomki.pl
-
Gość ma prawo do złożenia reklamacji związanej z wykonywaniem Usług przez Usługodawcę niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni, licząc od dnia jej doręczenia.
-
Zgłoszenie reklamacji odbywa się wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej: pastelowedomki@gmail.com